0938-5252202 021-9100-6424
کیامد

کیامد

×

قاب زنانه سامسونگ S23 FE | خرید قاب زنانه سامسونگ S23 FE

مدیریت
30 آبان 1402
قاب زنانه سامسونگ S23 FE
5/5 - (9 امتیاز)

برند سامسونگ، گوشی موبایل گلکسی S23 FE را به عنوان یک گوشی پرچم‌دار اقتصادی معرفی کرده‌ است. به طوری که این گوشی دارای مشخصات سخت‌افزاری نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار است، اما از قیمتی به مراقبت به صرفه‌تر برخوردار می‌باشد و همین موضوع عامل محبوبیت آن شده است. در صورتی که شما نیز گوشی گلکسی S23 FE را خریداری کرده‌اید، حتما در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا با بهترین قاب زنانه سامسونگ S23 FE آشنا شویم. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین گزینه‌ها برای خرید قاب زنانه سامسونگ S23 FE را برای شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید.

قاب زنانه سامسونگ S23 FE سامورایی مدل Lens Slide

قاب زنانه سامسونگ S23 FE

یک کاور زیبا که ضمن محافظت از بدنه گوشی شما، از سیستم دوربین گوشی‌تان نیز محافظت می‌کند، کاور سامورایی مدل Lens Slide است. این قاب زیبا در رنگ‌بندی‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌ است که بانوان عزیز، می‌توانند به تناسب سلیقه و علاقه‌مندی خود، یکی از رنگ‌های یاسی، قرمز و … را برای گوشی سامسونگ S23 FE خود تهیه کنند.

اصلی‌ترین متریالی که در ساخت این قاب گوشی زیبا به کار رفته است، پلاستیک سخت و TPU می‌باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و خط و خش است و به خوبی از گوشی شما محافظت می‌کند. از نظر وزنی، وزن این قاب گوشی در اندازه متعادلی قرار دارد و وقتی بر روی گوشی شما قرار می‌گیرد، با احساس سنگینی همراه نیست. بدنه این قاب زیبا ضدلک و ضداثرانگشت است و وقتی حتی همیشه آن را در دست داشته باشید، ردی از اثرانگشت بر روی قاب باقی نخواهد ماند.

یکی از مزیت‌های این قاب زنانه سامسونگ S23 FE، برخورداری از یک درب کشویی است که بر روی دوربین‌ها قرار می‌گیرد. این یک مزیت‌ منحصر به فرد است، به طوری که حتی در صورت افتادن گوشی، لنزهای دوربین آسیب نمی‌بینند.

برش این قاب زیبا در قسمت‌های دوربین، دکمه‌ها، پورت شارژ و … بسیار دقیق انجام شده است، به طوری که محدودیتی را در دسترسی به این قسمت‌ها برای کاربر ایجاد نمی‌کند. برای اطراف این قاب سامسونگ S23 FE از جنس سیلیکون استفاده شده است که با پوشش کاملی که در اطراف گوشی ایجاد می‌کند، از آسیب دیدن بدنه و دکمه‌های گوشی جلوگیری می‌کند.

قاب زنانه سامسونگ S23 FE تی رکس مدل BIBERCAS

قاب زنانه سامسونگ S23 FE

برخی از بانوان به قاب‌های سخت جان و خیلی مقاوم علاقه‌مند هستند. قاب گوشی تی رکس از قاب‌های خیلی مقاوم برای گوشی موبایل گلکسی S23 FE است. این قاب گوشی از پلاستیک سخت تولید شده است و به صورت همه جانبه از گوشی هوشمند شما محافظت می‌کند. وزن این کاور بسیار کم و برابر با 45 گرم است و گوشی شما را سنگین نمی‌کند.

ساختار این قاب گوشی مات است و پوشش داخلی آن نیز نرم می‌باشد و بیشترین محافظت را از گوشی موبایل شما دارد. با توجه به اینکه دارای لبه‌های برآمده‌ای است، به بهترین شکل ممکن از گوشی موبایل شما محافظت می‌کند. این قاب گوشی دارای رنگ‌بندی متنوعی است که بانوان عزیز می‌توانند متناسب با سلیقه خود، از میان آن‌ها انتخاب کنند.

از ویژگی‌هایی که این گوشی موبایل را منحصر به فرد کرده است، برخورداری از نگهدارنده مخفی در پنل پشتی است که با استفاده از آن قادر خواهید بود گوشی موبایل خود را در دو حالت افقی و یا عمودی نگه دارید.

قاب زنانه سامسونگ S23 FE بادیگارد مدل Style

خرید قاب زنانه سامسونگ S23 FE

در ادامه بررسی قاب زنانه سامسونگ  S23 FE ، قصد داریم یکی از قاب‌های پرفروش برای سامسونگ S23 FE را برای شما عزیزان معرفی کنیم. کاور بادیگارد مدل Style، یک قاب گوشی باکیفیت از جنس پلی کربنات است که از تمامی‌ بخش‌های گوشی موبایل شما به بهترین شکل ممکن محافظت می‌کند. این قاب دارای وزن کمی است و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما چیزی را اضافه نمی‌کند؛ بنابراین در استفاده طولانی مدت هیچ مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

لبه‌های اطراف این قاب گوشی در اطراف دوربین کمی برآمده است و در صورتی که گوشی‌ بر روی سطح‌های صاف قرار داشته باشد، بخش‌ دوربین‌ دچار مشکلی نمی‌شود. بخش‌های مرتبط با درگاه‌ها نیز در این کاور به خوبی برش داده شده‌اند و اینگونه کاربران هیچ محدودیتی در استفاده از کاور را ندارند. برای جلوگیری از خط افتادن بدنه گوشی، در بخش داخل این کاور شفاف از پوشش نرمی استفاده شده است. ضمن اینکه این پوشش، این قاب را تبدیل به یک گزینه بسیار مقاوم در برابر آب نیز کرده است.

این قاب گوشی زنانه و مناسب برای گلکسی سامسونگ S23 FE، شفاف است اما لکه‌های چربی و اثرانگشت بر روی آن باقی نمی‌مانند؛ ضمن اینکه در طولانی مدت نیز تغییر رنگ نمی‌دهد. همینطور با توجه به متریال مورد استفاده در ساخت آن، در هنگام قرار داشتن در دست، عرق نمی‌کند.

قاب زنانه نیلکن سامسونگ S23 FE مدل  CamShield Pro

قاب زنانه سامسونگ S23 FE

قاب محافظ Nillkin CamShield Pro Cover Case For Samsung Galaxy S23 FE از دیگر قاب‌های محافظ زنانه پرطرفدار برای گوشی سامسونگ S23 FE است. این قاب گوشی، یک کاور خوش دست است که از مواد انعطاف پذیر پلی کربنات تولید شده است. به کسانی که قصد خرید قاب زنانه سامسونگ S23 FE را دارند، توصیه می‌کنیم این قاب را نیز مد نظر قرار دهند. چراکه از متریال باکیفیتی تولید شده است و جنس بسیار مقاومی را دارد و از گوشی در برابر ضربه و دیگر آسیب‌های احتمالی، به خوبی محافظت می‌کند. این قاب زیبا در چندین رنگ تولید شده است که بانوان عزیزان می‌توانند به تناسب سلیقه خود، از میان‌ آن‌ها انتخاب کنند.

طراحی این قاب زیبا، به صورتی است که ضمن محافظت از کل بدنه گوشی موبایل شما، از لنز دوربین گوشی‌تان نیز به بهترین شکل ممکن محافظت می‌کند. اینگونه دیگر نگران آسیب دیدن دوربین گوشی موبایل خود نخواهید بود چراکه یک محافظ کشویی بر روی دوربین آن قرار دارد. به طوری که فقط در مواقع نیاز باید محافظ آن را کنار بزنید.

از ویژگی‌های قابل ذکر این قاب زیبا برای گوشی سامسونگ S23 FE این است که از نظر ابعادی کاملا متناسب با ابعاد گوشی طراحی شده است و ضمن اینکه دقیقا با لبه‌های گوشی هماهنگ است، در دسترسی به دکمه‌ها، پورت‌ها و دوربین نیز اختلالی ایجاد نمی‌کند.

این گارد در برابر اثرانگشت و ذرات چربی و لک مقاومت بالایی دارد. همینطور از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

خرید قاب زنانه سامسونگ S23 FE سامورایی مدل Space

خرید قاب زنانه سامسونگ S23 FE

قاب گوشی موبایل سامسونگ S23 FE مدل Space  به عنوان یک گزینه خرید قاب زنانه سامسونگ S23 FE مطرح است که باتوجه به کیفیت و طراحی که دارد، نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. این قاب گوشی که از پلاستیک سخت و TPU تولید شده است، دارای دوام و ماندگاری بالایی است و از گوشی شما در برابر هر گونه ضربه و خط و خش‌ محافظت می‌کند. این قاب گوشی که دارای بدنه شفافی است، در برابر لک و اثرانگشت مقاومت بسیار بالایی دارد. وزن این قاب گوشی بسیار کم است و وقتی از آن استفاده کنید، تجربه یک گوشی بدون قاب را به شما منتقل خواهد کرد.

کاور سامورایی مدل Space از نظر طراحی بسیار ظریف و باریک است و برای بانوانی که با قاب‌های ظریف علاقه‌مند هستند، بسیار مناسب می‌باشد. در اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این قاب، از لبه‌های برآمده استفاده شده است تا این قسمت از گوشی در تماس با سطوح نباشد. در قسمت‌های مرتبط با پورت و درگاه‌های گوشی این قاب، برش به صورت دقیقی صورت گرفته است و در دسترسی کاربر محدودیتی ایجاد نمی‌کند.

این قاب گوشی دارای ساختار انعطاف پذیری است، به طوری که نصب و خارج کردن آن از روی گوشی بسیار آسان می‌باشد و کاربران به راحتی می‌توانند بدون هیچ گونه فشاری، قاب را از گوشی خود جدا کنند.

در این مقاله برای کسانی که قصد خرید قاب زنانه سامسونگ S23 FE را دارند، 5 قاب زیبا و باکیفیت را معرفی کردیم. امیدواریم مطالعه این مقاله راهنمای مناسبی برای شما عزیزان باشد تا بتوانید یک قاب گوشی زیبا و کاربردی را برای گوشی سامسونگ S23 FE خود تهیه کنید.

در فروشگاه آنلاین کیامد تنوع بالایی از انواع قاب و گلس و لوازم جانبی مناسب باری گوشی های هوشمند از جمله گوشی سامسونگ S23 Fe موجود میباشد که میتوانید با مراجعه به سایت این فروشگاه انواع لوازم جانبی را مشاهده و لوازم جانبی مورد نظر خود را خریداری و به سرعت در هر کجا که هستید تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • Add to cart
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader