0938-5252202 021-9100-6424
کیامد

کیامد

×

قاب چرمی سامسونگ S23 FE | خرید قاب چرمی سامسونگ S23 FE

مدیریت
28 آبان 1402
5/5 - (8 امتیاز)

گوشی گلکسی S23 FE برند سامسونگ، جدیدترین گوشی پرچم‌دار اقتصادی برند سامسونگ است که با برخورداری از طراحی مدرن و زیبا، طرفداران زیادی را دارد. در این مقاله قصد داریم 5 قاب چرمی سامسونگ S23 FE را برای شما عزیزان معرفی کنیم. در صورتی که به تازگی این گوشی موبایل را خریداری کرده‌اید و قصد خرید قاب چرمی سامسونگ  S23 FE را دارید، این مقاله را از دست ندهید. همراه ما باشید.

کیف چرمی محافظ لنزدار نیلکین Samsung Galaxy S23 FE مدل Qin Pro

قاب چرمی سامسونگ S23 FE

اگر قصد خرید قاب چرمی سامسونگ  S23 FEرا دارید، کیف چرمی نیلکین QIN برای سامسونگ  Galaxy S23 FE انتخاب مناسبی برای شماست. این قاب گوشی با طراحی کلاسیک چرم کتابی، زیبایی منحصر به فردی را به گوشی موبایل شما می‌دهد.

رویه این قاب گوشی از چرم مصنوعی باکیفیت و داخل کیف آن نیز از مخمل لطیف در نظر گرفته شده است که این موضوع زمینه مراقبت و محافظت بیشتر از گوشی شما را فراهم می‌کند. اندازه این گارد کاملا استاندارد است که به همین سبب گوشی موبایل شما بدون اینکه هیچ گونه فشاری به لبه‌های آن وارد شود، در داخل کیف مخصوص قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که در کناره‌های قاب چرمی سامسونگ S23 FE از پلاستیک سخت استفاده شده است که این قاب را به گزینه‌ای مقاوم در برابر خط و خش، ضربه و شوک تبدیل کرده است.

این قاب چرمی باکیفیت دارای اسلاید کشویی برای محافظت از دوربین شماست. با توجه به کیفیت متریال به کار رفته در این گارد، ضد لغزش است و در برابر گرد و غبار مقاومت بسیار بالایی را دارد. همینطور از گوشی موبایل شما در برابر ضربه محافظت می‌کند.

از ویژگی های این قاب چرمی سامسونگ S23 FE داشتن جای کارت بانکی و یا کارت ویزیت می‌باشد؛ البته این جای کارت به دلیل جنس خاصی که دارد، از ایجاد آسیب بین کارت و گوشی جلوگیری می‌کند و همین موضوع منجر به استفاده آسان از کارت‌هایتان می‌گردد.

اگر می‌خواهید با خرید قاب چرمی سامسونگ  S23 FE ، گوشی موبایل شما به صورت 360 درجه پوشش داده شود و در عین حال در هنگام کار با دکمه‌ها و پورت‌ها محدودیتی ایجاد نشود، این قاب موبایل برای گوشی S23 FE شما گزینه مناسبی است که می‌توانید آن را با یک هزینه مقرون به صرفه خریداری کنید.

قاب چرمی سامسونگ S23 FE Elubugod

قاب چرمی سامسونگ S23 FE

اگر قصد خرید قاب چرمی سامسونگ  S23 FE را دارید، قاب گوشی از برند Elubugod با طراحی کیفی یک انتخاب مناسب برای شماست. این قاب گوشی مناسب برای Samsung Galaxy S23 Fe دارای روکش چرم مصنوعی است و طراحی آن به گونه‌ای است که از گوشی موبایل شما در برابر هر گونه خط و خش محافظت می‌کند.

یک درپوش چرمی در این قاب مناسب برای سامسونگ  S23 FE، بر روی صفحه گوشی شما قرار می‌گیرد. اینگونه وقتی گوشی خود را در کیف خود قرار می‌دهید تا بر روی سطوح مختلف می‌گذارید، هیچ خط و خشی بر روی آن ایجاد نمی‌شود.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این قاب چرمی سامسونگ S23 FE، امکان قرار دادن کارت‌ در داخل آن است. اینگونه می‌توانید به راحتی کارت‌های بانکی و یا کارت شناسایی خود را نیز در داخل آن قرار دهید.

در صورتی که از این قاب گوشی سامسونگ S23 FE استفاده کنید، در دسترسی به دکمه‌ها، دوربین، بلندگو و … محدودیتی نخواهید داشت. ضمن اینکه با پایه‌ای که برای این قاب گوشی مخصوص S23 FE طراحی شده است، می‌توانید راحت‌تر فیلم ببیند و یا تماس‌های تصویری خود را برقرار نمایید.

قاب چرمی سامسونگ S23 FE  TORRO  استند دار

خرید قاب چرمی سامسونگ S23 FE

قاب TORRO Samsung Galaxy S23 FE یک قاب با طراحی منحصر به فرد و زیبا است که از مرغوب‌ترین چرم تولید شده است و یک محافظ کم‌نظیر برای گوشی شماست.

از ویژگی‌های بارز این قاب گوشی زیبا و کاربردی، برخورداری از پایه داخلی است که فیلم دیدن و یا تماس تصویری را سهولت می‌بخشد. ضمن اینکه طراحی آن به صورتی است که می‌توانید سه کارت اعتباری و یا پول خود را نیز در آن قرار دهید، بدون اینکه به گوشی شما آسیبی وارد شود.

طراحی این قاب گوشی زیبا به عنوان یکی از گزینه‌های خرید قاب گوشی سامسونگ S23 FE بسیار ظریف است و با استفاده از آن امکان دسترسی به تمامی دکمه‌ها، پورت شارژ و دوربین گوشی وجود دارد. کناره‌های این قاب گوشی زیبا برای سامسونگ S23 FE به صورت منعطف طراحی شده است که قرار دادن و خارج کردن گوشی در داخل قاب را آسان‌تر کرده است.

برای این قاب گوشی یک گیره مغناطیسی نیز در نظر گرفته شده است تا روکشی که بر روی صفحه قرار می‌گیرد نیز به طور کامل بسته شود. اینگونه گوشی به صورت کامل در داخل قاب قرار می‌گیرد. لبه‌های این قاب در اطراف دوربین نیز برجسته طراحی شده‌اند که از لنز دوربین در برابر هر گونه خط و خش محافظت می‌کند.

 Sawiqpd Samsung Galaxy S23 FE 5G

قاب چرمی سامسونگ S23 FE

در صورتی که قصد خرید قاب چرمی سامسونگ  S23 FE را دارید، به طوری که ضمن کارایی به عنوان یک قاب گوشی، از صفحه نمایش گوشی شما نیز محافظت کند و بتوانید کارت‌ها و یا یادداشت‌های خود را نیز در آن قرار دهید، Sawiqpd Samsung Galaxy S23 FE 5G به عنوان یک قاب چرمی و ضد ضربه گزینه مناسبی خواهد بود. پوششی که بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد، از صفحه گوشی شما در برابر هر گونه خط و خش محافظت می‌کند.

برای پوشش بیرونی این قاب چرمی سامسمونگ S23 FE از چرم PU بادوام و برای پوسته داخلی آن از TPU که بافت نرمی دارد و به گوشی شما آسیبی نمی‌رساند، استفاده شده است.

این قاب گوشی زیبا از برند Sawiqpd در رنگ‌بندی‌های متنوعی موجود می باشد که تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. می‌توانید متناسب با سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. برخورداری از 60 گرم وزن، احساس سنگینی زیادی را به شما نمی‌دهد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

قاب چرمی سامسونگ  S23 FE برند XFDSFDL

قاب چرمی سامسونگ S23 FE

یکی دیگر از گزینه‌های خرید قاب چرمی سامسونگ  S23 FE قاب چرمی تولید شده توسط برند XFDSFDL است. بر روی این قاب چرمی الگوی درخت و پرنده مشاهده می‌شود که از نظر طراحی منحصر به فرد است.

در ساخت این قاب گوشی زیبا از مواد با کیفیت بالا استفاده شده است. به طوری که رویه قاب از جنس چرم PU با کیفیت بالا و داخل قاب از جنس TPU نرم و باکیفیت می‌باشد که بسیار ایمن است و محافظ خوبی برای گوشی شماست.

این قاب گوشی زیبا از گوشی موبایل شما در برابر هر گونه خط و خش، گرد و غبار، ضربه و … محافظت می‌کند. با طراحی تاشوی این قاب زیبا، تماشای فیلم نیز راحت‌تر خواهد بود.

ضمن اینکه با خرید این قاب گوشی زیبا، یک محافظ برای گوشی خود خریداری می‌کنید، می‌توانید از آن برای حمل آسان کارت‌های بانکی و یا شناسایی خود نیز استفاده کنید.

کیفیت ساخت این قاب چرمی سامسونگ S23 FE بسیار بالاست. به طوری که از برش‌های دقیقی برخوردار است و با استفاده از آن دسترسی به تمامی قسمت‌های گوشی از جمله بلندگو و دوربین و … به راحتی امکان پذیر است.

در این مقاله برای کسانی که قصد خرید قاب چرمی سامسونگ  S23 FE را دارند، 5 قاب زیبا و باکیفیت را معرفی کردیم. امیدواریم مطالعه این مقاله راهنمای مناسبی برای شما عزیزان باشد تا بتوانید یک قاب گوشی موبایل زیبا و کاربردی را برای گوشی سامسونگ S23 FE خود تهیه کنید.

در فروشگاه آنلاین کیامد مجموعه ای عالی از انواع قاب های مناسب برای گوشی های هوشمند موجود میباشد که میتوانید با مراجعه به این فروشگاه تنوع قاب های را مشاهده و قاب مورد نظر خود را سفارش دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • Add to cart
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader