0938-5252202 021-9100-6424
کیامد

کیامد

×

قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE | خرید قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE

مدیریت
30 آبان 1402
قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE
Rate this post

قاب‌های سیلیکونی از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته است؛ به همین دلیل قاب گوشی با جنس سیلیکون، برای تمامی مدل‌های گوشی سامسونگ در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف تولید می‌شود. یکی از گوشی‌های بالا رده و مقرون به صرفه برند سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE است. در ادامه این مقاله قصد داریم 5 قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE پرطرفدار را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE مدل پاک کنی، زیربسته و تک رنگ

قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE

قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE مدل پاک کنی، زیربسته و تک رنگ، یکی‌ از کاورهای این مدل گوشی پرطرفدار است که به صورت تک رنگ و با محافظ لنز طراحی و تولید شده است. متریال اصلی این قاب گوشی زیبا و باکیفیت، سیلیکون است که وقتی آن را در دست می‌گیرید، اولین چیزی که احساس می‌کنید، سطح نرم و لطیف آن می‌باشد. البته از چسبندگی خوبی نیز برخوردار است و مانع از سر خوردن گوشی در زمان کار کردن با آن می‌شود.

طراحی این قاب سیلیکونی سامسونگ  S23 FEبه گونه‌ای است که تمامی قسمت‌های قاب گوشی را پوشش می‌دهد و حتی در صورت افتادن گوشی، به فریم دور، لنزهای دوربین و … به دلیل اختلاف سطحی که با دیگر قسمت‌ها دارد، آسیبی وارد نمی‌شود. علاوه بر اینکه این قاب دارای ضخامت 5 میلی متری است، از قابلیت برگشت ضربه نیز به دلیل ارتجاعی بودن جنس محافظ برخوردار است که سبب می‌شود ضربه را دریافت کرده و انرژی را به سمت بیرون از گوشی پرتاب نماید.

در درون کاور از جنس فیبر استفاده شده است که بدنه گوشی را مشابه با پرقو در بر می‌گیرند و از ایجاد خراش بر روی آن جلوگیری می‌کند. همینطور به خنک ماندن پشت گوشی نیز کمک می‌کند؛ به طوری که به دلیل برخورداری از خاصیت رسانایی، گرمای تولید شده از گوشی را نیز منتقل می‌کند که در افزایش سلامت و عمر باتری گوشی شما بسیار تاثیرگذار است. این مدل از قاب گوشی سامسونگ S23 FE در رنگ بندی‌های مختلفی وجود دارد.

طراحی و ساخت این قاب مناسب برای سامسونگ S23 FE به گونه‌ای است که در عین مراقبت از گوشی شما، بسیار سبک و خوش دست نیز هست. به طوری که وقتی برای بار اول آن را در دست می‌گیرید، این احساس به شما القاء می‌شود.

کاور سامورایی مدل Lens Slide برای گلکسی S23 FE سامسونگ

قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE

کاور سامورایی مدل Lens Slide یکی از قاب‌های سیلیکونی با طراحی منحصر به فرد است که ضمن محافظت از بدنه گوشی شما، از دوربین‌های گوشی‌تان نیز به خوبی محافظت می‌کند. یک درب کشویی بر روی دوربین‌ها قرار دارد که در صورت افتادن گوشی، احتمال آسیب دیدن دوربین به حداقل می‌رسد.

البته لازم است اشاره کنیم که برای تهیه این قاب مناسب برای گوشی سامسونگ S23 FE از پلاستیک سخت و TPU استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات احتمالی و هر گونه خط و خش دارد. در حاشیه‌های این قاب زیبا، از جنس سیلیکون استفاده شده است که دور تا دور گوشی را پوشش می‌دهد، اینگونه هیچ آسیبی به لبه‌های بدنه و دکمه‌های این گوشی نمی‌رسد.

همینطور برش‌های ایجاد شده در قسمت دوربین و درگاه‌های این قاب نیز با دقت بالایی ایجاد شده‌اند که ضمن زیباتر کردن قاب، محدودیتی را در دسترسی به قسمت‌های مختلف گوشی نیز ایجاد نمی کنند. این قاب دارای 50 گرم وزن است که با اینکه خیلی سبک نیست اما به عنوان یک محصول متوسط به شمار می‌رود.

بدنه این قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE ضد لک و ضد اثرانگشت است. به همین دلیل وقتی آن را در دست بگیرید، هیچ ردی بر روی آن باقی نمی‌ماند. بخش‌هایی از این قاب که بر روی دکمه‌ها قرار دارند، به دلیل اینکه از جنس سیلیکون می‌باشند، بسیار نرم هستند. به همین دلیل برای استفاده از آن‌ها نیازی به وارد کردن فشار زیادی نیست.

کاور سیلیکونی یوریل مدل SLCN طرح هپی سامسونگ  Galaxy S23 FE

خرید قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE

یکی دیگر از قاب گوشی سامسونگ S23 FE که دارای طراحی فانتزی است، کاور سیلیکونی یوریل مدل SLCN طرح هپی می‌باشد. این قاب گوشی که از سیلیکون باکیفیت تولید شده است، دارای وزن سبکی است که در زمان استفاده از گوشی، احساس یک گوشی بدون قاب را به شما می‌دهد.

طراحی این قاب زیبا و فانتزی به گونه‌ای است که قاب پشتی، لبه بالایی، لبه پایینی و لبه راست و چپ گوشی شما را به صورت کامل پوشش می‌دهد. به طوری که به صورت کامل از تمامی دکمه‌ها محافظت می‌کند و از آسیب دیدن گوشی‌تان جلوگیری می‌کند.

در قسمت صفحه نماییش و دوربین‌ها دارای لبه برجسته‌ای است که سبب می‌شود وقتی بر روی سطحی آن را قرار می‌دهید، به دلیل وجود اختلاف سطح، به دوربین‌ها و یا صفحه نمایش هیچ آسیبی وارد نشود. همینطور پوشش داخلی آن نیز بسیار نرم است که از آسیب دیدن پشت گوشی جلوگیری می‌کند.

اگر قصد خرید قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE با طراحی فانتزی را دارید، این گارد زیبا که در برابر آب، ضربه و خط و خش مقاوم است، انتخاب خوبی برای شماست.

قاب گوشی Galaxy S23 FE سامسونگ سیلیکونی ژله‌ای پافر PC زیر بسته محافظ لنز دار

قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE

قاب‌های سیلیکونی با طرح پافر، جزو قاب‌های خیلی پرطرفدار هستند که از گوشی شما در برابر هر گونه آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کنند. اگر قصد خرید قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE را دارید، در نظر داشته باشید این کاور طرح پافر زیربسته محافظ دار، در برابر ضربه و هرگونه آسیب‌های معمول از جمله خط و خراش مقاومت بسیار بالایی را دارد.

متریال به کار رفته در این قاب گوشی به گونه‌ای است که نه آنقدر نرم و منعطف است که به سادگی خم شود و آنقدر سخت و مقاوم است که بشکند. برخورداری از جنس نیمه منعطف و نیمه سخت قاب، آن را به قاب کاربردی و خوش دستی تبدیل کرده‌ است.

برای روکش داخلی این قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE از یک حنس نرم سیلیکون ژله‌ای، استفاده شده است که ضمن محافظت از قسمت داخلی گوشی، با جذب هر گونه شوک ناشی از ضربه، از آسیب دیدن گوشی نیز جلوگیری می‌کند. برای قسمت دوربین این قاب سیلیکونی از یک کاور استفاده شده است از لنزهای گوشی شما در برابر هر گونه صدمات ناگهانی محافظت می‎کند.

این قاب زیبا از کلیدهای گوشی شما نیز به صورت کامل محافظت می‌کند. به طوری که روی کلیدها با پوشش برجسته‌ای پوشیده می‌شوند. البته در دسترسی به کلیدها هیچ محدودیتی را ایجاد نمی‌کند. انتهای این قاب باز است و کاربران به راحتی می‌توانند به تمامی پورت‌های گوشی دسترسی داشته باشند.

خرید قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE سامورایی مدل Classico

قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE

قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE سامورایی مدل Classico از سه قسمت اصلی شامل بامپر سیلیکونی، پنل پلی کربنات و شیشه فشرده تشکیل شده است. این کاور بسیار زیبا، یک قاب 360 درجه را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید بیشترین محافظت را از گوشی خود انجام دهید.

از ویژگی‌هایی که این قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE را از دیگر قاب‌ها متمایز می‌کند، استفاده از شیشه فشرده در قسمت بیرونی قاب است که دارای جنس بسیار باکیفیتی می‌باشد و با لمس کردن آن، به راحتی می‌توان به کیفیت بالای آن پی برد. این کاور زیبا در برابر خط و خش، مقاومت بسیار زیادی را دارد و به سختی می‌توان بر روی آن خط و خراش را ایجاد نمود.

از بامپر سیلیکونی برای اطراف کاور استفاده شده است که حتی روی دکمه‌ها را نیز به خوبی پوشش داده است. به طوری که ضمن محافظت از دکمه‌ها، استفاده از آن‌ها را نیز راحت‌تر می‌کند. این کاور زیبا ضمن محافظت از دوربین گوشی شما، از تمامی لبه‌های گوشی نیز محافظت می‌کند و مانع از آسیب دیدن آن می‌شود.

این کاور گوشی در رنگ‌بندی‌های مختلفی تولید شده است که انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. می‌توانید متناسب با سلیقه خود از میان رنگ‌های مختلف آن انتخاب کنید و یک قاب زیبا و مقرون به صرفه را برای گوشی گلکسی S23 FE خود تهیه نمایید.

در این مقاله فروشگاه آنلاین کیامد برای کسانی که قصد خرید قاب سیلیکونی سامسونگ S23 FE را دارند، 5 قاب زیبا و باکیفیت را معرفی کردیم. امیدواریم مطالعه این مقاله راهنمای مناسبی برای شما عزیزان باشد تا بتوانید یک قاب سیلیکونی زیبا و کاربردی را برای گوشی سامسونگ S23 FE خود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • Add to cart
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader