0938-5252202 021-9100-6424
کیامد

کیامد

×

قاب عروسکی پوکو C65 | خرید قاب عروسکی پوکو C65

مدیریت
25 دی 1402
4.7/5 - (11 امتیاز)

اگر قصد خرید قاب عروسکی پوکو  C65 را دارید در این مقاله در سایت کیامد با ما همراه باشید . قاب های عروسکی در برابر محافظتی که از گوشی هوشمند شما دارند از ظاهری جذاب و شیک نیز برخوردارند . ما دراین مقاله قصد داریم پنج مورد از قاب های عروسکی پوکو C65 را به شما معرفی کنیم . شما میتوانید این قاب های جذاب را از سایت فروشگاه اینترنتی کیامد خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

قاب عروسکی پوکو  C65 استند دار

قاب عروسکی پوکو C65

قاب جذاب عروسکی با ظاهری براق و جذاب دور تا دور گوشی شما را پوشش میدهد و از گوشی شما در برابر ضربه و سقوط و خط و خش محافظت میکند. این قاب جذاب کثیفی را به خود جذب نمیکند و ظاهر خود را به مدت طولانی حفظ میکند. این قاب به دلیل نحوه طراحی که دارد از دوربین گوشی ارزشمند شما نیز به خوبی محافظت میکند.

این قاب دارای یک استند عروسکی نیز است که درکنار جذابیتی که به قاب گوشی شما میدهد قابلیت این را دارد که گوشی خود را بر روی هر سطحی به حالت افقی قرار دهید و از تماشای فیلم و مطالعه کتاب لذت ببرید همین طور مانند یک ساعت رومیزی از گوشی خود استفاده کنید. این قاب تنوع رنگی بسیار متنوعی دارد.

خرید قاب عروسکی پوکو C65 مرواریدی

خرید قاب عروسکی پوکو C65

قاب عروسکی پوکو C65 از جنس سیلیکونی است. این قاب از با کیفیت ترین و بهترین متریال ساخته شده است و دوام بالایی دارد شما میتوانید از این قاب جذاب به مدت زمان طولانی استفاده کنید. این قاب از گوشی شما به خوبی محافظت میکند همچنین از بروز خط و خش دوربین جلوگیری میکند. این قاب ظاهر بسیار شیکی دارد اویز و زنجیر مرواریدی جذابیت این قاب را بسیار کرده است. طراحی بالشتی این قاب ضربه را به خود جذب میکند و از بروز مشکل به گوشی جلوگیری میکند. رنگ بندی متنوع این قاب تمامی سلیقه ها را تهت پوشش قرار می دهد.

قاب عروسکی پوکو  C65 اردک متعجب

خرید قاب عروسکی پوکو C65

چاپ طرح بر روی قاب امروزه بسیار پرطرفدار شده است. این قاب جذاب از جنس سیلیکون نرم و انعطاف پذیر با کیفیت بالای چاپ طرح های عروسکی ظاهر گوشی شمارا به خوبی حفظ میکند. این قاب طرح اردک متعجب بر روی خود دارد . این قاب تنوع طرح زیادی دارد.

برش این قاب بسیار دقیق است و برای دسترسی به قابلیت های گوشی نیازی نیست کیس را جدا کنیم. این قاب دور تا دور گوشی شما را پوشش داده و از گوشی شما در برابر ضربه و سقوط محافظت میکند. زمینه این قاب مشکی و طرح بنا به سلیقه شما چاپ میشود.

قاب دورنگ عروسکی پوکو C65

قاب عروسکی پوکو C65

 

قاب عروسکی پوکو C65  با محافظت بالا از بدنه گوشی و دوربین ظاهری شیک به گوشی شما میدهد . این قاب جذاب از جنس براق و دورنگ میباشد. این قاب به خوبی از گوشی شما در برابر ضربه و سقوط و خط و خش محافظت می کند.

این قاب بسیار استاندارد ساخته شده است و جای گزاری پورت ها و دکمه ها مناسب است. این قاب جنس درونی فیبر نرم دارد که از بروز خط و خش به بدنه گوشی جلو گیری میکند. این قاب در کنار جذابیتی که دارد محافظت خوبی از گوشی ارزشمند شما نیز ارائه میدهد.

قاب عروسکی پوکو C65 دختر عکاس

خرید قاب عروسکی پوکو C65

قاب گوشی از جنس سیلیکونی بادوام دور تا دور گوشی شما را پوشش میدهد. این قاب از مواد با کیفیت و بهترین متریال ساخته شده است و در برابر کارایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و با قیمت کاملا مناسب میتوانید ان را تهیه کنید و در کنار جذابیتی که به ظاهر گوشی هوشمند شما میدهد از محافظت بالایی نیز در برابر ضربه و سقوط و خط و خش ارائه میکند.

این قاب جذاب با طراحی دخترانه و عروسکی با چاپ با کیفیت و با دوامی ساخته شده است که میتوانید به مدت طولانی از ان استفاده کنید. این قاب جذاب با طراحی منحصر به فردی که دارد جای گذاری دوربین را از سطح گوشی پایین تر قرار  داده است که در هنگام سقوط و ضربه اسیبی به دوربین گوشی هوشمند شما وارد نشود. رنگ بندی این قاب بسیار متنوع است .

این قاب سوراخ هایی برای اویزان کردن عروسک و بند نیز دارد. شما میتوانید این قاب جذاب را در سایت فروشگاه اینترنتی کیامد خریداری نمایید و در کمترین زمان ممکن قاب عروسکی پوکو  C65  را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • Add to cart
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader