0938-5252202 021-9100-6424
کیامد

کیامد

×

قاب ژله ای سامسونگ S24 | خرید قاب ژله ای سامسونگ S24

مدیریت
20 آبان 1402
قاب ژله ای سامسونگ S24
4.7/5 - (4 امتیاز)

قاب ژله ای سامسونگ s24 یکی از پرطرفدارترین قاب گوشی های هوشمند که نه باعث تغییر رنگ میشوند نه حجم اضافی به دستگاه وارد میکنند , میباشد. این قابها راحت ترین انتخاب میباشند که با این حال ما در این مقاله چند مورد از این قابها را بررسی میکنیم نقاط ضعف و نقاط مثبت آنها را بازگو میکنیم تا شما بتوانید براحتی برای خرید قاب ژله ای سامسونگ s24 به فروشگاه آنلاین کیامد مراجعه کنید .

ما همواره سعی داریم تا از جدیدترین برندهای معروف دنیا را با پایین ترین قیمت ممکن در فروشگاه آنلاین کیامد موجود کنیم . قابهای موجود مورد تایید تیم فنی مجموعه قرار گرفته است و سعی ما راضی نگه داشتن مشتریان وفادارمان هست.

قاب ژله ای سامسونگ s24 Spigen Liquid Crystal

قاب ژله ای سامسونگ S24

قاب ژله ای سامسونگ s24 Spigen Liquid Crystal، یک جزء ضروری برای محافظت از گوشی هوشمند شما است که سبک , باریک و طراحی خوش فرم، از گوشی S24 شما به خوبی محافظت میکند . این قاب از مواد TPU ضد لغزش ساخته شده است و به شما امکان نصب آسان و سبک وزنی برای گوشی را می دهد. دکمه های تقویت شده برای پاسخگویی سریع به نیازهای شما پاسخ می دهند و یک لایه منعطف کاربردی بدون دردسر فراهم می کند.

این قاب علاوه بر سازگاری کامل با گوشی Galaxy S24، از تغییر رنگ در طولانی مدت جلوگیری کرده و اثر انگشت پشت قاب گوشی نمیماند . حفاظتی کامل و ظاهری شفاف و زیبا را با قاب ژله ای Spigen Liquid Crystal برای گوشی سامسونگ S24 تجربه کنید. برای خرید قاب ژله ای سامسونگ s24 برند اسپیگن به فروشگاه آنلاین کیامد مراجعه کنید .

قاب ژله ای سامسونگ s24 برند Ringke Fusion

خرید قاب ژله ای سامسونگ S24

قاب ژله ای سامسونگ s24 برند Ringke Fusion برای گوشی Samsung یک انتخاب عالی برای حفاظت از دستگاه شماست. این قاب با پنل پشتی شفاف از پلی کربنات تولید شده است که ضد زردی بوده و طراحی طبیعی گوشی شما را به وضوح نشان می دهد. همچنین، فریم های لبه نرم TPU در این قاب به شما کمک می کنند تا ضربه ها و خط و خش های ناشی از آسیب دیدگی را جذب کنند.

با خرید Ringke Fusion ، شما میتوانید گوشی خود را با خیال راحت و بدون لغزش از دستتان در دست بگیرید  و می توانید حلقه ها و تسمه های گوشی را به سوراخ های مخصوص بند تعبیه شده در قاب متصل کنید. این قاب همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و با محافظ صفحه گوشی شما سازگاری دارد. با برش های دقیق، ضد زردی، سوراخ های بند تعبیه شده و شفافیت طولانی مدت، قاب ژله ای Ringke Fusion به گوشی Samsung S24 شما علاوه بر حفاظت، زیبایی و کارایی اضافه می کند. برای خرید قاب ژله ای سامسونگ S24 برند Ringke Fusion میتوانید هم اکنون به سایت فروشگاه آنلاین کیامد مراجعه کنید .

خرید قاب ژله ای سامسونگ s24 EFM

قاب ژله ای EFM مناسب برای سامسونگ s24

اگر به دنبال یک قاب مقاوم و شیک برای گوشی هوشمند سامسونگ S24 خود هستید ، قاب ژله ای EFM یک گزینه عالی برای شماست. این قاب با تکنولوژی D3O®  ساخته شده است که از مواد محافظ ضربه زیستی تولید شده است . این مواد علاوه بر حفاظت از گوشی شما در برابر ضربات و سقوط‌های ناخواسته ، دارای ویژگی ضد میکروبی با عملکرد بسیار بالا می‌باشد و تا 99.99 درصد از میکروب‌ها را از بین می‌برد.

همچنین ، این قاب مقاوم در برابر اثر انگشت و لکه بوده و با طراحی باریک و شفاف خود، زیبایی ظاهر گوشی شما را حفظ می‌کند. خرید قاب ژله سامسونگ s24 بهترین گزینه محافظت از گوشی شما میباشد .

قاب ژله ای EFM همچنین توسط تست‌های سقوط تا 3.6 متر نیز تایید شده است، به این ترتیب از حملات ناگهانی و سقوط‌های احتمالی گوشی شما را محافظت می‌نماید. اگر به دنبال یک قاب با کیفیت و کارآیی بالا برای گوشی سامسونگ S24 خود هستید، قاب ژله ای EFM انتخابی عالی و عملی برای شما خواهد بود.

قاب ژله ای otterbox مناسب برای سامسونگ s24

قاب ژله ای سامسونگ S24

قاب ژله ای سامسونگ s24 Otterbox با نام Symmetry Series Clear مناسب برای سامسونگ S24 ، یک قاب محافظ استثنایی و شفاف است که به زیبایی و ایمنی گوشی شما اهمیت زیادی میدهد . این قاب باریک و شفاف، طراحی بی‌نظیری دارد که لبه‌های برجسته‌اش صفحه نمایش گوشی شما را از سطوح دور نگه میدارد .

علاوه بر این، این قاب ژله‌ای با پدهای شارژ بی‌سیم سازگاری دارد ، بنابراین می‌توانید گوشی خود را جدا کردن از قاب شارژ کنید.این قاب از مواد سازگار با فناوری 5G نیز بهره می‌برد ، این قاب محافظ، بهترین حفاظت ممکن برای گوشی سامسونگ S24 شما میباشد . Symmetry Series Clear اثری جسورانه و خیره‌کننده از Otterbox است که استایل و ایمنی را با هم ترکیب می‌کند. شما میتوانید با خرید قاب ژله ای سامسونگ s24 برند Otterbox از فروشگاه آنلاین کیامد از گوشی خود به راحتی محافظت کنید .

خرید قاب ژله ای سامسونگ s24 برند Hybrid

خرید قاب ژله ای سامسونگ S24

قاب ژله ای سامسونگ s24 برند Hybrid، با طراحی اصلی Ultra Hybrid S، به شما امکان می دهد تا زیبایی و شکوه گلکسی S24 خود را با نهایت راحتی بیان کنید. این قاب ژله ای به شما حفاظت روزانه از خراش و ضربه ها ارائه می دهد.

این قاب Hybrid با استفاده از ترکیبی از مواد PC و TPU برای دوام بیشتر تولید شده است و با استفاده از فناوری بالشتک هوایی ، درجه نظامی از حفاظت در برابر سقوط را ارائه می دهد. همچنین، با آغشته شدن به رزین آبی، شفافیت طولانی مدت را حفظ می کند.

به علاوه، این قاب دارای پایه قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد گوشی خود را بر روی سطوح ثابت قرار داده و از تماشای ویدئوها یا تماس‌های تصویری لذت ببرید. علاوه بر این، این قاب سازگاری بالایی با گوشی گلکسی s24 دارد و می توانید از S Pen استفاده کنید، شارژ بی‌سیم را تجربه کنید و از فناوری PowerShare بهره ببرید. از این طریق، از امکانات گوشی Samsung S24 به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.

قاب ژله ای برند ASPECT سامسونگ s24

قاب ژله ای سامسونگ S24

قاب ژله ای ASPECT Clear، برای محافظت از دستگاه هوشمند سامسونگ S24 شما، یک گزینه عالی است. این قاب زیبا و کارآمد با نام تجاری ASPECT، به شما کمک می‌کند تا دستگاهتان را از ضربه‌های روزمره و خطرات مختلف محافظت کنید. Aspect Clear با طراحی نازک و محکم خود، تا ارتفاع 2 متر یا 6.6 فوت می‌تواند دستگاه شما را در برابر سقوط نا خواسته محافظت کند.

همچنین، این قاب دارای یک بند قابل نصب شدن است که به شما کمک می‌کند از سقوط دستگاه جلوگیری کنید. علاوه بر این، قاب Aspect Clear با قابلیت شارژ بی‌سیم Qi نیز سازگار است.

فناوری Self-Cycle™  در تولید این قاب استفاده می‌شود و محیط زیست را تا حد زیادی حفظ می‌کند. همچنین، قاب‌های  ASPECT  از مواد متاندروپلی‌یورتیلن  TPU ساخته شده‌اند و با استفاده از فناوری  Self-Cycle™ در  TPU، تاثیرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهند و به تدوین استراتژی‌های پایداری برای نسل‌های آینده کمک می‌کنند. به این ترتیب، قاب ASPECT یک قاب دوستدار محیط زیست است که به کاهش بار مخلفات سایت‌های دفن زباله کمک می‌کند. برای خرید قاب سامسونگ S24 به فروشگاه اینترنتی کیامد مراجعه کنید .

خرید قاب ژله ای سامسونگ s24 برند dbrand

خرید قاب ژله ای سامسونگ S24

اگر در جستجوی یک قاب محافظ مناسب برای گوشی Samsung S24 هستید؟ The Ghost Case از برند dbrand یک گزینه عالی برای شماست. اگر تا به حال از قاب‌های سیلیکونی خسته شده‌اید که تمام زیبایی گوشیتان را مخفی می‌کنند و از آن احساس ناامیدی می‌کنید، این قاب متفاوت است.

با Ghost Case، شما نه تنها از یک طراحی شفاف برخوردار خواهید بود بلکه از محافظت بیشتری نیز بهره خواهید برد. این قاب با وعدهٔ ضد زردی آمده و اگر به هر دلیلی زرد شد، شرکت dbrand بدون هیچ شرطی آن را برای شما تعویض می‌کند. همچنین، Ghost Case ضربه گیرهای گوشه متمایزی دارد که نه تنها زیبایی گوشی شما را افزایش می‌دهند بلکه نقاط آسیب پذیر آن را نیز محافظت می‌کنند. این قاب با ضخامت 1.2 میلی‌متری خود، به شما امکان محافظت از گوشیتان را می‌دهد.

Ghost Case همچنین دارای آرایه‌ای از هجده آهن‌ربای فوق‌العاده قدرتمند است که برای اتصال گوشی به پد های شارژر ویا کیف پوبهای آهن ربایی مناسب است . برای خرید قاب ژله ای سامسونگ s24 dbrand به فروشگاه کیامد مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • Add to cart
  • توضیح
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
مقایسه